Generalno gledajuci faktičko stanje desne obale Dunava na potezu Zemun-Vukovar je klizište. Treba samo pogledati stalne radove na popravci željezničke pruge i tunela, klizanje oba mosta na autoputu Novi Sad-Beograd, zatim klizanje kod česme pored puta na potezu Ćušilovo u Sremskim Karlovcima, klizanje stuba mosta Sloboda (pre rušenja) za tri metra (a pri izgradnji nije mogla da se izgradi tunel oko toga stuba radi dreniranja vode), klizanje Bocke. Do Hrvatske nećemo dalje pisati jer je ovo dosta karakteristično i vidljivo za običnog čoveka koji nezna šta je to klizište.
Ako se vratimo na Ribnjak onda ovako stoje stvari. Uvek je to bio atraktivan teren od izgradnje tvrđave i Novog Sada. Oduvek se tu gradilo ali starije kuće od 80 godina nema. Sve je to u tom vremenu porušilo klizište. 1970 godine ZIG je uradio detaljna istraživanja kompletnog Ribnjaka. Zaključak je da je izgradnja bez ogromnih ulaganja nemoguća.
Baš bih se začudio da nije Put-Invest u pitanju... Polgar Andraša, Riblja pijaca, izlaz na autoput kod Rode, sad i Ribnjak... Gde god se u gradu sređuje neka putna infrastruktura, eto njih...
u Ribnjaku !!!! Zabranjeno je graditi u koritu reke, na obali gde je nasa elita podigla i prilaze sa Dunava direktno u kucu. A sad narod da im gradi i puteve....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sutra počinje sanacija klizišta u Ribnjaku
Novi Sad
•11.03.2015.
•13:34 > 13:37
Komentari 3
Bivši ZIG-ovac
Ako se vratimo na Ribnjak onda ovako stoje stvari. Uvek je to bio atraktivan teren od izgradnje tvrđave i Novog Sada. Oduvek se tu gradilo ali starije kuće od 80 godina nema. Sve je to u tom vremenu porušilo klizište. 1970 godine ZIG je uradio detaljna istraživanja kompletnog Ribnjaka. Zaključak je da je izgradnja bez ogromnih ulaganja nemoguća.
jova limanac
ZABRANITE
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H